Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18: TWITTER YANG DIPOST DI LAMAN


Dulu sebelum balik cuti mid sem Prof suwuh install Twitter  sebab  Multimedia kan. hihihi..

 Seminggu sekali saja.

Minggu ke 6 jugak la Prof suwuh install pon.


Tapi masalahnya..Haa Ni la nak ceritanya.


Oke. Prof, saya nak bagi bukti ni yang saya post dekat laman Twitter saya

Tapikan Prof....😏😏😏😏


Kalau nampak post yang lebih satu dalam seminggu tu .. Maafkan saya la yer Prof..

Tangan gatai  nak menaik ja.😆😆😆


Oke Prof ini, adalah bukti post dekat laman Twitter tiap-tiap minggu.



Minggu 6, 7, CUTI MIDSEM








MINGGU 8 









MINGGU 9 








YANG SAYA TWEET DARI ORANG 
















OKE SAMPAI DISINI SAJA . BYE-BYE



No comments:

Post a Comment

SULALATUS SALATIN

hai,, warga blogger diluar sana Salam perkenalan, ( dah lama blogger aku berhabuk, dan lama x update wei,,,,,,,)  Korang ? Ada satu persoala...