Friday, November 2, 2018

BBM3410/18: ANUGERAH SKRIN 2018

Sebenarnya, aku tak tahu nak post apa sebenarnya. Alang-alang tengah tengok Anugerah Skrin hari ini, Aku nak komen la sikit pasal Anugerah Skrin 2018 hari ini. Aku berharap pelakon lelaki terbaik
dalam filem  Faizal Husin atau Jalil Hamid yang menang. Kena-kena Shaheizy Sam yang menang.😣😣..Rezeki masing-masingkan. Tapi satu jela, Otai-otai yang tercalon ini tetap dihati saya.Tambah-tambah Faizal Husin, terjumpa kita dekat  DBKL lepas tengok teater Zhou Si Anak Yatim. hihihi. Ok la hampa, aku share sikit gambar bersama Faizal Husin.. Ehh bukan gambar aku. Aku tukang tangkap foto ja. Ha ni gambar yang aku tangkap untuk budak-budak teater
.

No comments:

Post a Comment

SULALATUS SALATIN

hai,, warga blogger diluar sana Salam perkenalan, ( dah lama blogger aku berhabuk, dan lama x update wei,,,,,,,)  Korang ? Ada satu persoala...