Thursday, September 27, 2018

BBM3410/18: SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum dan haiiii, kepada semua ahli blogger.


Saya Khairunnisa Mustafa
Asal Kedah
Belajar Di Universiti Putra Malaysia, Serdang (sehingga kini) 
Umur 23 tahun (1995)

Saya anak sulung dari dua adik beradik. Adik saya sekarang berumur 5 tahun pada tahun 2014. Perbezaan umur kami sebanyak 19 tahun! Kau rasa? Setelah lama merasa sebagai anak tunggal datang pulak si kecil comel ini. 😁😁😁. Penyeri keluarga la katakan.  

Hampa, kalau mai Kedah, cek sambut mai bagi! hahaha. Datang la Kedah! Sebab Kedah best sangat! Tapi lepas balik dari Kedah  dijamin hitam 😫😫

Tujuan blog ini dilakukan kerana sepanjang perjalanan saya dalam kursus BBM 3410 Multimedia dalam Bahasa akan memaparkan beberapa jenis tugasan yang diberikan dan diposkan  di dalam laman blog  ini.

Sekian,Terima Kasih

Salam Perkenalan Semua.

Terima kasih kepada anda kerana sudi membaca blog saya. 

No comments:

Post a Comment

SULALATUS SALATIN

hai,, warga blogger diluar sana Salam perkenalan, ( dah lama blogger aku berhabuk, dan lama x update wei,,,,,,,)  Korang ? Ada satu persoala...