Thursday, October 11, 2018

BBM3410/18: AKU LAYAN PASKAL 2 KALI WEI!!

Di sini aku nak cerita, kenapa aku kena tengok PASKAL? Kenapa agak-agak2? Sebab ASSIGMENT. Assigment Dr.Zul tentang review movie. Mula-mula tu nak layan One Two Jaga filem Namron, tapi dah kena ban dengan PDRM sebab Rasuah dalam kalangan polis la katakan. . ( Memang wujud pon, terima jela hakikat itu). Aku pon layan la PASKAL ini pada kali pertama dekat TGV , The Mines. Bab duit tak kisah sangat pon, sebab assigment kan, redha jela. 

Pandangan pertama tentang PASKAL


Pergh!! aku bagi 10/10 ratings dia. Korang patut tengok! bukan patut tengok! WAJIB!! x rugi pown tengok! Last scene tu aku menangis ( kita jiwa patriotisme biasa la), bila tengok pahlawan yang sebenarnya berkorban jiwa , diri  dan family demi negara tanpa nama mereka dikenali oleh masyarakat. Aku sarankan korang pergi la tengok support sikit filem tempatan . Disebabkan seronok sangat, aku pi tengok kali kedua dekat GSC IOI CITY MALL. Hampa akan lihat PASKAL ini dari pelbagai sudut iaitu keluarga, kawan-kawan dan lain-lain. Komfrem hampa akan rasa hampa tergaman, tak mampu kata apa-apa. 😎😎



Dalam PASKAL ini watak yang paling aku minat Yan dan Gagak sebagai SNIPER. Dah lama dalam hati nak jadi SNIPER, sebab aku nak tembak pala orang yang suka bising malam-malam dekat blok. 😆😆😆. ( Melawak je wei).

JADI, SILA MENONTON FILEM INI, TAK AKAN RUGI MASA DAN DUIT ANDA!!


                                        







No comments:

Post a Comment

SULALATUS SALATIN

hai,, warga blogger diluar sana Salam perkenalan, ( dah lama blogger aku berhabuk, dan lama x update wei,,,,,,,)  Korang ? Ada satu persoala...