Thursday, October 25, 2018

BBM3410/18: GAMBAR YANG DI LIKE OLEH PROF

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Kenapa muka aku macam tu? Sebab Prof  like gambar hasil kerja kami minggu 1- minggu 4.
Prof cakap, kalau dia like baru dapat markah kalau gambar tu menepati ciri-ciri laa.( Matilanak, kita kena ikut sifu). Terharu Cek Prof like, Lepas Prof like dan-dan aku screenshot terus takut Prof Unlike balik. Kalu Prof tak like mah menyanyi lagu M. Nasir dalam hati aku ini. 10 Markah wei,,hampa ingat sikit ka 10 markah tu, Nak dapat 10 markah kena dengan usahanya takpa la. Ini dak, Usaha pun tak dak nak markah banyak. Pi Rah!!  Ok , Aku nak kena tunjuk bukti kata Prof dah like insta aku..Hihihi.. Jap ye,,


1 comment:

SULALATUS SALATIN

hai,, warga blogger diluar sana Salam perkenalan, ( dah lama blogger aku berhabuk, dan lama x update wei,,,,,,,)  Korang ? Ada satu persoala...