Sunday, September 19, 2021

CERITA DONGENG ?

Hai para blogger diluar sana..

Berhabuk blogger aku tak update

Tapi

Aku nak bersahaja saja dalam blogger kali ini.

Aku nak sampaikan satu kisah bukan realiti hanya rekaan semata-mata berdasarkan pandangan duniawi yang aku nampak. OK

EPISOD1 : KISAH MENGENAI SI A


Baiklah, sebelum aku mulakan kisah ini tiada kaitan dengan yang mati ataupun yang hidup
Santai-santai je baca yee, πŸ‘€πŸ‘€

Watak-watak yang terlibat

B
C

Si A merupakan seorang yang pendiam, kawan yang tidak seberapa dan setiap hari kehidupannya dipenuhi dengan dunia games. Games apa korang jangan tanya aku, Mobile legend ke Pubg ke Coc Ke apa ke . Korang la tetapkan sendiri games pa yaπŸ˜†πŸ˜†


Nak dijadikan cerita Si A ni bertemu kembali dengan kisah cintanya yang lama iaitu Si B, lebih kurang cita hindustan berputik kembali . Cheewaahh. Maka kehidupan si A yang sentiasa dipenuhi oleh dunia games kembali cerah ( tak tahu la kalau si B tu ada nur dimukanya) πŸ˜†.  Setelah sekian lama, mereka berhubung dan menlebarkan kasih sayang ..aduu lapar pulak teringat roti canai tengah lebarπŸ˜‹ . Si A dan Si B telah mengambil satu keputusan untuk melangkah satu kehadapan. Si A ini kerjaya beliau adalah  bakal menjadi seorang  ahli sastera dan diserap di gomen.  Si B pula adalah seorang pelajar degree dan masih melanjutkan pelajaran.

Tetapi,..






Nanti Aku sambung ye geng. DAAA😜😜😜

No comments:

Post a Comment

SULALATUS SALATIN

hai,, warga blogger diluar sana Salam perkenalan, ( dah lama blogger aku berhabuk, dan lama x update wei,,,,,,,)  Korang ? Ada satu persoala...